ข้อตกลง ด้วยสโลแกน -สะอาด ปลอดภัย ไว้ใจได้ เป็นมิตรกับสิ่งแวดล้อม”

lookmoo1981 profile image lookmoo1981

ข้อตกลง ด้วยสโลแกน -สะอาด ปลอดภัย ไว้ใจได้ เป็นมิตรกับสิ่งแวดล้อม”

6. ต้องตรงต่อเวลา

7. ต้องซื่อสัตย์ สุจริต

8. ต้องมีศีลธรรม


หน้าที่รับผิดชอบของพนักงานทำความสะอาด
ดูแลความสะอาดพื้นในบริเวณที่รับผิดชอบให้มีความสะอาดตามมาตรฐานงาน

ทำความสะอาดซอกมุมในบริเวณที่รับผิดชอบให้มีความสะอาดตามมาตรฐานงาน

ทำความสะอาดโต๊ะ เก้าอี้ และเฟอร์นิเจอร์ ในบริเวณที่รับผิดชอบให้มีความสะอาดตามมาตรฐานงาน

ทำความสะอาดผนัง ขอบผนัง เพดาน ในบริเวณที่รับผิดชอบให้มีความสะอาดตามมาตรฐานงาน

ทำความสะอาดกระจก มู่ลี่ในบริเวณที่รับผิดชอบให้มีความสะอาดตามมาตรฐานงาน

ทำความสะอาดห้องน้ำในบริเวณที่รับผิดชอบให้มีความสะอาดตามมาตรฐานงาน

ปฏิบัติงานตามตารางงานที่หัวหน้าจัดให้อย่างถูกต้องตามลำดับ

ปฏิบัติงานเพิ่มเติมตามที่หัวหน้าตกลงไว้กับลูกค้า เช่น การล้างแก้ว ภาชนะของลูกค้า รดน้ำต้นไม้ ฯลฯ

 ติดต่อสอบถาม
 



Agreement with the slogan -Clean, Safe, Reliable, Environmentally Friendly”
6. Be on time
7. Must be honest and honest
8. Must have morals

Responsibilities of cleaning staff
 Take care of the cleanliness of the floor in the responsible area to be clean according to the work standards.
 Clean the nooks and crannies in the responsible area to be clean according to work standards.
 Clean tables, chairs and furniture. In the area responsible for cleanliness according to work standards
 Clean the walls, wall edges, ceiling in the responsible area to be clean according to the work standards.
 Clean the glass Blinds in the area responsible for cleanliness according to work standards
 Clean the bathroom in the responsible area to be clean according to the standard of work.
 Perform tasks according to the schedule provided by the supervisor in the correct order.
 Perform additional tasks as agreed by the boss with customers, such as washing glass, customer's containers, watering plants, etc.

 ติดต่อสอบถาม
 



与口号一致——清洁、安全、可靠、环保”
6.准时
7.必须诚实和诚实
8.必须有道德

保洁员岗位职责
 保持负责区域地面的清洁,按照工作标准进行清洁。
 将负责区域的角落和缝隙按工作标准清理干净。
 清洁桌椅和家具。在根据工作标准负责清洁的区域
 清洁负责区域的墙壁、墙边、天花板,按照工作标准进行清洁。
 清洁玻璃 根据工作标准清洁负责区域的百叶窗
 将负责区域的卫生间按工作标准打扫干净。
 按照主管提供的时间表,按正确的顺序执行任务。
 执行老板与客户约定的额外任务,如清洗玻璃、客户的容器、浇水等。

 ติดต่อสอบถาม
 


ความคิดเห็น

ประกาศล่าสุดในบอร์ดเดียวกัน

2 เดือนที่ผ่านมา
2 เดือนที่ผ่านมา