การออกแบบบูธ

lookmoo1981 profile image lookmoo1981

การออกแบบบูธ

“ลูกค้า คือหัวใจสำคัญของการดำเนินธุรกิจ” ในการออกงานแสดงสินค้า องค์กรจะสามารถประสบความสำเร็จได้จากการสร้างแรงดึงดูด ความน่าสนใจให้กลุ่มลูกค้าเป้าหมายเกิดอาการ “สะดุด” “โดนใจ…ใช่เลย” ที่บูธของเรา “หยุด…แล้วเดินเข้ามา” เจรจา.. และจบลงด้วยการสั่งซื้อ ซึ่งเป็นเป้าหมายสูงสุดในการออกงานแสดงสินค้า

เทคนิคการออกแบบบูธ และร้านค้าที่สร้างแรงดึงดูด และสร้างความน่าสนใจให้กลุ่มลูกค้าเป้าหมายได้นั้น “การออกแบบ” ต้องประกอบด้วยส่วนสำคัญหลายส่วน นอกจากตัวบูธที่เป็นเครื่องมือในการสื่อสารกับลูกค้าถึงศักยภาพ (Potential) และ อัตลักษณ์ (Identity) แล้ว คุณลักษณะของพนักงานที่มีการบริการแบบ (Service mind) สามารถตอบโจทย์ความต้องการที่แท้จริงของลูกค้าได้ จะสามารถครองใจลูกค้าให้ซื้อบริการจากเรา..แล้วกลับมาซื้อซ้ำอีก พร้อมทั้งภูมิใจ ยินดีที่จะบอกต่อผู้อื่น(ลูกค้ารายใหม่) ถึงคุณภาพสินค้า การบริการ ความประทับใจ ที่ได้รับจากองค์กร นำไปสู่ความเชื่อมั่น เชื่อใจ (Royalty) ซึ่งสามารถสร้างความได้เปรียบในการแข่งขันทางธุรกิจ และนำไปสู่การเติบโตในอนาคตขององค์กร

ดังนั้นจึงมีความจำเป็นในการเสริมสร้างและพัฒนาความสามารถในการสื่อสารผ่านการออกแบบบูธ และร้านค้า รวมทั้งการพัฒนาคุณลักษณะการแสดงออกทางพฤติกรรมการขาย/การบริการที่เป็นเลิศของพนักงานประจำบูธและร้านค้า ด้วยแนวคิดทางจิตวิทยาของการพัฒนาพฤติกรรมที่เกิดจาก การเข้าใจ และการยอมรับจากภายในตนเอง ( Self-Development)ช่วยสร้างความตระหนักรู้ให้เกิดขึ้นด้วยตัวของพนักงานเอง และจากกระบวนการเรียนรู้ (Learning) การเข้าใจ… เห็นอกเห็นใจ….เอาใจเขามาใส่ใจเรา (Empathy) ในความต้องการของแต่ละบุคคล(ลูกค้า)ซึ่งมีความแตกต่างกัน

  ติดต่อสอบถาม  


booth design

“Customers are the heart of business operations” in the exhibition Organizations can be successful by building attraction. Attractive to the target customers, there is a symptom of "stumble", "like it...yes" at our booth, "stop...and walk in", negotiate.. and end with the order. which is the ultimate goal of the exhibition

booth design techniques and attractive stores And to create attractiveness to the target customers, the “design” must consist of several important parts. In addition to the booth that is a tool to communicate with customers about potential (Potential) and identity (Identity), the characteristics of employees with service mind (service mind) can meet the real needs of customers. Will be able to win customers' hearts to buy services from us..and come back to buy again and proud Willing to tell others (new customers) about the quality of products, services, and impressions received from the organization. This leads to trust, trust (Royalty), which can create a competitive advantage in business. and lead to the future growth of the organization

Therefore, it is necessary to strengthen and develop communication abilities through booth and shop design, as well as to develop the characterization of sales/service excellence behavior of booth and shop staff. With the psychological concept of behavior development arising from understanding and acceptance from within one's self (Self-Development) helps to create awareness of the employees themselves. And from the learning process (Learning), understanding… empathy….appease him to pay attention to us (Empathy) in the needs of each individual (customer), which is different.

  ติดต่อสอบถาม  


展位设计

展会“客户是企业经营的核心” 组织可以通过建立吸引力来取得成功。对目标客户有吸引力,在我们的展位上有“绊倒”的症状,“喜欢它......是的”,“停下来......走进去”,谈判......并以订单结束。这是展览的最终目的

展位设计技巧 和有吸引力的商店 为了对目标客户产生吸引力,“设计”必须由几个重要部分组成。除了作为与客户沟通潜力(Potential)和身份(Identity)的工具的展位外,具有服务意识(service mind)的员工特征可以满足客户的真实需求。将能够赢得客户的心购买我们的服务..并再次购买 和骄傲 愿意告诉其他人(新客户)产品、服务的质量以及从组织收到的印象。这导致信任,信任(Royalty),可以在业务中创造竞争优势。并引领组织未来的发展

因此,有必要通过展位和店铺设计加强和发展沟通能力,以及发展展位和店铺员工的销售/服务卓越行为的表征。行为发展的心理概念源于自我内部的理解和接受(Self-Development),有助于培养员工自身的意识。而从学习(Learning)过程中,理解...移情....安抚他关注我们(Empathy)在每个个体(客户)的需求上,这是不同的。

  ติดต่อสอบถาม  


ความคิดเห็น

ประกาศล่าสุดในบอร์ดเดียวกัน

2 เดือนที่ผ่านมา
2 เดือนที่ผ่านมา