ออกบูธแสดงสินค้ายังไง ให้โดดเด่นด้วย 5Cs

ออกบูธแสดงสินค้ายังไง ให้โดดเด่นด้วย 5Cs

Creative

ความประทับใจแรก “first impression” ทำให้ผู้ชมงานสะดุดตา และหยุดที่หน้าบูธของเรา ด้วยการออกแบบโครงสร้างให้โดดเด่น สร้างสรรค์ และสวยงาม เพื่อเป็นโอกาส ให้เราได้เข้าไปพูดคุย ให้ข้อมูลธุรกิจของเรา แต่ต้องอยู่ในสถานการณ์ที่มีความเหมาะสมด้วย รวมถึงการคิดสร้างสรรค์กิจกรรมให้ผู้ชมงานได้ร่วมสนุก และการแจกของในบูธ ก็เป็นอีกเรื่อง ที่สามารถดึงผู้ชมงานมาสนใจได้เช่นกัน

Construction

ควรใช้โครงสร้างที่สามารถนำกลับมาใช้ได้อีก เพราะระยะเวลาการออกบูธ งานแสดงสินค้าทั่วไปเป็นแบบระยะสั้น ประมาณ 3-7 วัน ซึ่งถ้าใช้โครงสร้างที่สามารถนำกลับมาใช้ในงานอื่นๆ ได้อีก ก็จะเป็นการประหยัดค่าใช้จ่าย และบางอย่างก็ยังไม่ทำลายสิ่งแวดล้อมด้วย โครงสร้างที่สามารถนำกลับมาใช้ได้อีก อาทิ โครงสร้างมาตรฐาน Maxima, ผ้า, cardboard

Communication

เริ่มตั้งแต่การใช้ข้อความในบูธให้อ่านเข้าใจง่าย ชัดเจนและไม่ยาวจนเกินไป เพราะประโยชน์ของการสื่อสารผ่านข้อความในบูธ เป็นการสื่อสารให้ผู้ชมงานทราบว่า บริษัทของคุณทำธุรกิจอะไร เพื่อป้องกันการเข้าใจผิดของผู้เข้าชมงานที่เดินผ่านบูธ รวมไปถึงการเตรียมตัวของเจ้าหน้าที่มาประจำบูธ ต้องมีข้อมูลเกี่ยวกับบริษัทครบถ้วน และมีทักษะที่ดีในเรื่องการนำเสนอและสื่อสาร

Corporate Identity

ต้องไม่ลืมสิ่งที่สำคัญคือ การเป็นตัวตนของบริษัทให้มากที่สุด ตั้งแต่บรรยากาศในบูธ, mood tone และสีที่ใช้ในบูธ, ข้อความ ก็ต้องใช้ตัวอักษรที่สื่อถึงบริษัทมากที่สุด รวมถึงการเตรียมเอกสาร brochure, company profile ของบริษัทมาให้พร้อม

Customer Satisfaction

สร้างการสนทนาที่ทำให้ลูกค้าประทับใจตั้งแต่ครั้งแรก เพราะจุดประสงค์หลักของการออกบูธคือ ต้องการให้ลูกค้าหรือคนที่สนใจในสินค้าหรือบริการ เกิดความพึงพอใจ ในการได้พูดคุยกันในบูธ อาจไม่จำเป็นต้องพยายามคุยเพื่อให้เค้าซื้อของเลย หรือมีโปรเจคงานเกิดขึ้นเลย ดังนั้นเราจึงควรใส่ใจฟัง ในสิ่งที่ลูกค้าต้องการ เพราะจะทำให้เราเข้าไปอยู่ในใจลูกค้าได้ง่าย

  ติดต่อสอบถาม  


How to make a booth to stand out with the 5Cs
Creative
The first impression "first impression" makes the audience eye-catching. and stop in front of our booth by designing the structure to be outstanding, creative and beautiful to be an opportunity Let us go in and talk provide our business information but must be in a suitable situation as well including creating activities for the audience to enjoy and distribution in the booth is another matter that can draw the audience's attention as well
Construction
A reusable structure should be used. because of the duration of the booth General trade fairs are short-term, about 3-7 days, and if using a structure that can be reused in other events, it will be cost-effective. And some things do not damage the environment as well. Structures that can be reused, such as Maxima standard structures, fabrics, cardboard
Communication
Starting from using the text in the booth to be easy to read and understand. clear and not too long because of the benefits of communicating through messages in the booth It communicates to the audience that What business does your company do? To prevent misunderstanding of the visitors walking through the booth. including the preparation of the staff to come to the booth Must have complete information about the company and have good presentation and communication skills
Corporate Identity
must not forget the important thing is Being the identity of the company as much as possible From the atmosphere in the booth, the mood tone and the colors used in the booth, the message must use the letters that represent the company the most. Including the preparation of the company's brochure, company profile documents.
Customer Satisfaction
Create conversations that impress your customers right the first time. because the main purpose of the booth is Want customers or people interested in products or services. satisfaction To have a conversation in the booth May not need to try to talk to him to buy things at all. Or have a project happen at all. Therefore, we should pay attention. in what customers want because it will allow us to easily enter into the minds of customers

  ติดต่อสอบถาม  


如何制作一个展位 以 5C 标准脱颖而出
有创造力的
第一印象“第一印象”让观众眼前一亮。停在我们的展位前 通过将结构设计为杰出、富有创意和美观的机会 让我们进去谈谈 提供我们的业务信息 但也必须在合适的情况下 包括创造让观众享受的活动 并在展位分发 是另一回事 也能引起观众的注意
建造
应使用可重复使用的结构。由于展位的持续时间 一般展销会是短期的,大约3-7天,如果使用可以在其他活动中重复使用的结构,会很划算。有些东西也不会破坏环境。可重复使用的结构,例如千里马标准结构、织物、纸板
沟通
从使用展位中的文字开始,使其易于阅读和理解。清晰而不是太长 因为在展位中通过消息进行交流的好处 它向观众传达的是 贵公司从事什么业务?以免对走过展位的参观者产生误解。包括工作人员来展位的准备 必须有完整的公司信息 并具有良好的演讲和沟通技巧
企业形象
一定不要忘记重要的是 尽可能成为公司的身份 从展位的气氛、情绪基调和展位使用的颜色来看,信息必须使用最能代表公司的字母。包括编写公司宣传册、公司简介文件。
客户满意度
创建第一次就给客户留下深刻印象的对话。因为展位的主要目的是 想要对产品或服务感兴趣的客户或人。满意 在展位交谈 可能根本不需要尝试和他说话来买东西。或者有一个项目发生。因此,我们应该注意。客户想要什么 因为它会让我们很容易进入客户的脑海

  ติดต่อสอบถาม  


ความคิดเห็น

ประกาศล่าสุดในบอร์ดเดียวกัน