ข้อที่ควรเตรียมพร้อม “ก่อนออกบูธ” งานอีเว้นท์

lookmoo1981 profile image lookmoo1981

ข้อที่ควรเตรียมพร้อม “ก่อนออกบูธ” งานอีเว้นท์

เตรียมความพร้อมทีมขาย
สำหรับการเตรียมทีมขาย มีความสำคัญมากสำหรับการออกบูธหรือ อีเว้นท์ การขายด้วยความสามารถ ถือเป็นการขายที่มีพลัง ทีมขายจะเป็นอย่างไรต้องขึ้นอยู่กับความขยันซึ่งไม่สามารถโกหกหรือหลอกลวงได้ เพราะฉนั้นการออกงานแสดงสินค้าให้ได้ตามเป้าหมาย ผู้ออกงานแสดงสินค้าควรเพิ่มประสิทธิภาพของการออกบูธ เช่น การทำความเข้าใจในตัวสินค้า ขั้นตอนในการขายสำหรับทีมขายที่ชัดเจนเนื่องจากงานแสดงสินค้าถือเป็นตัวเลือกที่ดีในการขายสินค้า และการมีอุปกรณ์การออกบูธที่ดีสามารถช่วยปิดการขายได้ง่ายขึ้น โดยที่ลูกค้าจะตัดสินใจซื้อสินค้าที่บูธทันทีมากกว่าการตามไปซื้อในภายหลัง

วางแผนล่วงหน้า
สำหรับการวางแผนล่วงหน้าควรมีการประชุมรายละเอียดกับทีม จัดวางธีมงานรูปแบบงานและควรวางแผนก่อนงานจะจัดอย่างน้อยหกเดือน นำเสนอเป้าหมาย จุดประสงค์์ให้กับทุกคนที่เกี่ยวข้องรายละเอียดที่นำเสนอต้องประกอบด้วย รายชื่อสินค้า, รายละเอียดการบริการในงาน และการขนส่งจัดเก็บ, แนวทางที่จะจัดแสดง, รูปแบบ และการดำเนินงาน รวมไปถึงข้อมูลที่ได้จากการขาย, การจัดการ และการตลาด เวลา และสถานที่การประชุม รวมถึงรายชื่อการทำหน้าที่ในบูธ ควรจะวางแผนในหนึ่งอาทิตย์ก่อนที่จะไปออกงาน

เลือกทำเล และขนาดพื้นที่ที่เหมาะสม
การเลือกทำเลและขนาดพื้นที่ที่เหมาะสม ซึ่งจะส่งผลอย่างมากกับจำนวนผู้ที่จะเห็นบูธ และผลิตภัณฑ์ การตั้งเป้าจำนวนของลูกค้าจะช่วยให้กำหนดขนาดของพื้นที่ที่ต้องการได้ โดยเฉลี่ยพนักงานขายสามารถนำเสนอขายให้ดีได้โดยใช้เวลา 10 นาที ในขณะที่ทำหน้าที่อยู่ที่บูธ และยังต้องการพื้นที่ประมาณ 1.5 เมตรในการทำงาน (รวมถึงหน้าที่อื่น ๆ) ถ้าแผนก่อนการออกงานแสดงสินบอกว่าต้องการร้อยละ 10 ของผู้เข้าร่วมประชุม 5,000 คน หรือ ผู้คนที่อาจจะสนใจ, กลุ่มเป้าหมาย, ลูกค้า 500 คน ในตลอดช่วงเวลาที่งานแสดงสินค้าเปิด คุณจะต้องการพื้นที่อย่างน้อยที่สุด 6 เมตร และคนขาย 5 คน อยู่ที่บูธตลอดเวลาควรจะพิจารณาเพิ่มพื้นที่เผื่อไว้สำหรับจัดเก็บ, การรวบรวมเอกสาร, สานสัมพันธ์ลูกค้า, อุปกรณ์เครื่องเสียง และส่วนปิด หรือ ห้องประชุม อีกด้วย

  ติดต่อสอบถาม  


Things that should be prepared "before the booth" event

Prepare the sales team

for preparing the sales team It is very important for a booth or event. Talent sales. It's a powerful sale. What a sales team will be depends on their diligence, which cannot lie or deceive. Therefore, the exhibition to meet the goals. Exhibitors should increase the efficiency of the booth, such as understanding the product itself. The sales process for the sales team is clear as trade shows are a good option to sell products. And having good booth equipment can help close the sale more easily. where customers will decide to buy products at the booth immediately rather than following up to buy later

plan ahead

For planning ahead, a detailed meeting with the team should be made. Set up an event theme and plan at least six months in advance of the event. present a goal For everyone involved, the details presented must include: list of products, details of services in the event and transport and storage, how to display, form and operate This includes information from sales, management and marketing, when and where the meeting was held. including a list of acts in the booth It should be planned a week before going to work.

Choose the right location and area size.

Choosing the right location and area size This will greatly affect the number of people who will see the booth and the product. Setting a target for the number of customers will help determine the size of the space you need. On average, a salesperson can make a good offer in 10 minutes while on duty at the booth. And also need about 1.5 meters of space to work. (Including other duties) if the pre-exhibition plan says that 10 per cent of the 5,000 attendees or potential people, target audience, 500 customers during the expo period open You will need at least 6 meters of floor space and 5 salespeople on the booth at all times. Consider adding extra space for storage, document gathering, customer relations, audio equipment, and an enclosed space or meeting room.

  ติดต่อสอบถาม  


“展台前”活动准备的9件事

准备销售团队

准备销售团队 对于一个展位或活动来说非常重要。人才销售。这是一个强大的销售。销售团队将成为什么样的人,取决于他们的勤奋,他们不能说谎或欺骗。因此,展会达到了目标。参展商应提高展位效率,例如了解产品本身。销售团队的销售流程很明确,因为展会是销售产品的不错选择。拥有良好的展台设备可以帮助更轻松地完成销售。客户将决定立即在展位购买产品,而不是稍后购买

未雨绸缪

为了提前计划,应该与团队进行详细的会议。至少在活动开始前六个月设置活动主题并进行计划。提出目标 对于所有相关人员,所提供的详细信息必须包括:活动产品清单、服务详情 以及运输和储存,如何展示、形成和操作 这包括来自销售、管理和营销、会议召开时间和地点的信息。包括展位中的行为清单 应该在上班前一周计划好。

选择正确的位置和区域大小。

选择正确的位置和区域大小 这会极大地影响看到展位和产品的人数,为客户数量设定一个目标将有助于确定您需要的空间大小。平均而言,一名销售人员在摊位值班时可以在 10 分钟内提出好的报价。并且还需要大约 1.5 米的工作空间。(包括其他职责)如果展前计划规定5000名观众或潜在人群中的10%,目标观众,500名客户在博览会期间开放 在任何时候,您都需要至少 6 米的地面空间和 5 名销售人员在展位上。考虑增加额外的空间用于存储、文件收集、客户关系、音频设备以及封闭空间或会议室。

  ติดต่อสอบถาม  


ความคิดเห็น

ประกาศล่าสุดในบอร์ดเดียวกัน

2 เดือนที่ผ่านมา
2 เดือนที่ผ่านมา