ขั้นตอนการทำงาน
1.ออกสำรวจหน้างาน
ทางบริษัทฯ จะส่งพนักงาน ผู้เชียวชาญ ออกสำรวจหน้างาน ให้กับทางลูกค้า โดยไม่คิดค่าใช้จ่ายใดๆ ทั้งสิ้น เพื่อ สรุปข้อมูล และ ความต้องการ ที่ตรงกัน กับ ทางลูกค้า จากนั้น ทางบริษัทฯ จะนำข้อมูล มาทำใบเสนอราคา ให้กับทางลูกค้าต่อไป
2.ทำใบเสนอราคา
หลังสำรวจหน้างานแล้ว ทางบริษัท จะกลับมา ทำการประเมินราคา และ ออกใบเสนอราคา ให้กับ ลูกค้า เพื่อใช้ในการตัดสินใจ ใช้บริการ และ หากสรุปราคา กันได้แล้ว ก็จะเข้าสู่ การดำเนินงาน ในขั้นต่อไป
3.ทำสัญญารื้อถอน ซื้อขาย
เมื่อลูกค้า ตัดสินใจใช้บริการ และ สรุปราคา กับทาง บริษัทฯ เรียบร้อยแล้ว ทางบริษัทฯ จะทำหนังสือ สัญญารื้อถอน หรือ ซื้อขาย กับทาง ทีมงานลูกค้า เพื่อการทำงาน ที่ชัดเจน และ โปร่งใส กับทางลูกค้า
4.ขอใบอนุญาตรื้อถอน
ทางบริษัทฯ จะทำการ ขอใบอนุญาตรื้อถอน ให้กับ ทางลูกค้า หรือ หากต้องการ ทางลูกค้า จะเป็นผู้ขอเองก็ได้ ถ้าให้ทางบริษัทฯ ขอให้ ทาง บริษัทฯ จะออกค่าใช้จ่ายส่วนนี้ ให้ก่อน และ จะทำการเก็บทีเดียว หลังเสร็จงาน
5.เริ่มขั้นตอนการปฏิบัติงาน
เมื่อได้รับใบอนุญาตแล้ว ทางบริษัทฯ จะเริ่มรื้อถอน โดยขั้นตอน การรื้อถอน ในทุกขั้นตอน จะอยู่ภายใต้ การควบคุม โดย ทีมงานวิศวกร ที่มีความชำนาญ รวมถึง ช่วยเจรจา กับบ้านใกล้เรือนเคียง ให้เรียบร้อย
6.ส่งมอบงาน
ทางบริษัทฯ จะส่งมอบงาน ที่เสร็จเรียบร้อย ตามใบสัญญา และ นัดทางลูกค้า มาตรวจหน้างาน พร้อมเก็บเงิน ค่าบริการ ทั้งหมด 100% ทีเดียว โดยค่าใช้จ่าย ระหว่างดำเนินงาน ทางบริษัทฯ จะออกให้ก่อน
บทความ หลักการรักษาความปลอดภัยในการรื้อถอนสิ่งปลูกสร้างโดยปิยะมิตรกรุ๊ป
หลักการรักษาความปลอดภัยในการรื้อถอนสิ่งปลูกสร้างโดยปิยะมิตรกรุ๊ป
workflow
1. Explore the job site
The company will send employees, experts to explore the job site. to the customer Without any charge at all to summarize the information and needs that match with the customer, then the company will bring the information to make a quotation. to the next customer
2. Make a quotation
After surveying the site, the company will come back to evaluate the price and issue a quotation to the customer to use in making a decision on using the service and if the price is finalized, it will go into the next step of the operation.
3. Contract for demolition and purchase
When the customer decides to use the service and concludes the price with the company already, the company will make a contract for demolition or trading with the customer team for clear and transparent work with the customer.
4. Apply for a demolition permit
The company will apply for a demolition permit for the customer or, if desired, the customer can apply for it himself. If the company asks for it, the company will pay for this expense first and will collect it at once after the work is done.
5. Start operating procedures
Once the license is received, the company will begin demolition. Every step of the demolition process will be under the control by a team of skilled engineers, including helping to negotiate with neighboring houses to complete.
6. Deliver the work
The company will deliver the finished work according to the contract and make an appointment with the customer to inspect the work site. Ready to collect all service fees 100% at once by the cost During the operation, the company will issue first.
Articles: Security principles in building demolition by Piyamit Group
Security principles in building demolition by Piyamit Group
工作流程
1. 探索工作现场
公司将派员工、专家到工作现场考察。给客户 不收取任何费用,汇总与客户匹配的信息和需求,然后公司带上信息进行报价。给下一位顾客
2. 报价
公司勘察现场后,会回过头来评估价格,向客户出具报价单,用于决定使用服务,价格确定后,进入下一步运营。
3、拆迁合同
当客户决定使用服务并已经与公司达成价格协议时,公司将与客户团队签订拆迁合同或交易合同,以便与客户进行清晰透明的工作。
4. 申请拆迁许可证
公司将为客户申请拆迁许可证,或者,如果需要,客户可以自行申请。如果公司要求,公司会先支付这笔费用,并在工作完成后立即收取。
5.启动操作程序
拿到许可证后,公司将开始拆迁工作,拆迁过程的每一步都由技术娴熟的工程师团队控制,包括帮助与邻近房屋协商完成。
6. 交付工作
公司将按合同交付完成的工作,并与客户预约参观工作现场。准备按成本100%一次性收取所有服务费 运营过程中,公司先行发行。
文章:Piyamit Group 拆除建筑物的安全原则
Piyamit Group 拆除建筑物的安全原则