ซ่อมเกียร์นอกสถานที่

เกียร์อัตโนมัติที่ช่วยเพิ่มความสะดวกสบาย ไม่ต้องมาคอยนั่งเหยียบคลัตช์ เมื่อผ่านการใช้งานมานานก็เริ่มสึกหรอไปตามวันเวลาและระยะทาง หากคนใช้ไม่หมั่นดูแลรักษา หรือใช้งานให้ถูกวิธี เปลี่ยนถ่ายน้ำมันเกียร์ตามระยะ เกียร์ออโต้ที่ใช้มานานก็เริ่มมีอาการผิดปกติขึ้นมา ตามมาด้วยการเสียเงินซ่อม หรือเปลี่ยนเกียร์ใหม่ เรื่องของเกียร์อัตโนมัติที่เสื่อมสภาพจากการใช้งานนั้น มีสัญญาณเตือนจากอาการต่างๆ ที่ปรากฏขณะขับใช้งาน แต่ถึงจะดูแลอย่างไร ความสึกหรอจากการใช้งานก็เกิดขึ้นอยู่ดีลางบอกเหตุว่า เกียร์ออโตในรถคุณกำลังจะเสียนั้น มาในสองรูปแบบ ทั้งจากการมองเห็น (น้ำมันเกียร์รั่วไหลนองพื้น) หรือสัมผัส (ยัดเกียร์ D หรือ R แล้วไม่มีอะไรเกิดขึ้นรถไม่เดินหน้าหรือถอยหลังตามต้องการ) เมื่อใส่เกียร์เพื่อขับเคลื่อนก็ต้องรอกันนานไม่กระฉับกระเฉงเหมือนตอนป้ายแดง อันนี้ก็ต้องทำใจและเข้าใจด้วยว่าเกียร์เป็นอุปกรณ์ส่งกำลังที่มีการเคลื่อนไหวรับแรงบิดจากเครื่องยนต์ตลอดการขับขี่ จะให้อยู่ยั้งยืนยงคงกระพันแบบเกียร์เหนียวๆ เหมือนสมัยก่อนคงเป็นไปไม่ได้ เนื่องจากเกียร์ต้องมีขนาดเล็กลง มีน้ำหนักเบา และมีระบบอิเล็กทรอนิกส์เข้ามาควบคุมการทำงานต่อเชื่อมกับสมองกลไฟฟ้าที่ควบคุมเครื่องยนต์ ความละเอียดสลับซ้บซ้อนของเกียร์ยุคใหม่ รวมถึงชิ้นส่วนนับพันๆ ชิ้นที่ประกอบขึ้นเป็นชุดส่งกำลังทำให้เกียร์อัตโนมัติสมัยใหม่เปราะบางกว่าเกียร์ออโต้ในอดีตแบบเทียบกันไม่ติด
1- เปลี่ยนเกียร์ใหม่ เจ็บแต่จบ (แพงมากแต่จบ)

2- เปลี่ยนเกียร์มือสองเซียงกง วัดดวง ตาดีได้ตาร้ายหนักเหมือนเดิม

3- ซ่อมแซมเปลี่ยนชิ้นส่วนที่สึกหรอ เมื่อเลือกการซ่อมแซมเปลี่ยนชิ้นส่วนที่พังเสียหายของเกียร์ น่าจะเป็นทางออกที่เหมาะสมและจบ การซ่อมแผ่นคลัตช์ที่สึกหรอเสียหายของเกียร์ออโต้แบบทอร์คคอนเวอร์เตอร์ ใช้งานไปเป็นแสนมันก็ต้องสึกเป็นเรื่องธรรมดา ซ่อมคลัตช์ทั้งที ยกชุดคลัตช์ของเกียร์ 1-2-3-4-5 ไปเลยจะดีกว่า เปลี่ยนชุดที่พังแต่คลัตช์ที่ไม่พังดันไม่เปลี่ยน เดี๋ยวตัวอื่นพังตามขึ้นมาอีก จะเข้าทำนองเสียน้อยเสียยากต้องยกกันอีกรอบโอริงเกียร์ที่ทำงานมานมนานก็เริ่มเสื่อมสภาพบล็อกน้ำมันไม่อยู่ต้องรอให้เครื่องร้อนก่อนถึงขยายตัว และบล็อกน้ำมันได้ตัวแสบถึงจะยอมวิ่งออกไปได้ แบบต้องร้อนรุ่มกลุ้มอุราถึงจะวิ่งออกอย่างนี้ก็ไม่ไหว ก็ควรจะเปลี่ยนโอริงไปเลยโอริงใหม่ๆ ทุกตำแหน่งแบบจ่ายแพงหน่อย การซ่อมบำรุงก็จบไม่มาจุกจิกกวนอารมณ์ในสภาพอากาศคล้ายนรกแบบนี้ จะมาเลือกเปลี่ยนโอริงเฉพาะเกียร์ถอย ไม่ยอมเปลี่ยนโอริงในเกียร์อื่นๆ แบบคนขี้เหนียว ซ่อมเกียร์ออโต้เมื่อเสียอาจแพงกว่าเปลี่ยนเกียร์มือสองจากเซียงกง แต่ปัญหาจบใช้งานได้ต่อ ส่วนเปลี่ยนเกียร์ลูกใหม่แบบแกะลังแพงมาก เริ่มจากแสนไปจนถึงสามสี่แสนแล้วแต่ยี่ห้อและรุ่น ยิ่งเป็นรถยุโรปมีอัตราทดเยอะ 8-9 สปีด เห็นราคาเกียร์ใหม่แล้วจะเป็นลม

ลองหาอู่หาช่างที่ไม่ได้ลับมีดลับขวานรอดักฟันลูกค้าที่เกียร์พัง หากโชคคุณยังพอมีก็จะได้เจออู่เกียร์ที่ซ่อมแล้วจบ ช่างและอู่ที่ให้คำแนะนำที่ถูกต้องกับลูกค้า คิดค่าซ่อมไม่แพง แถมยังรับประกันการทำงานหลังการซ่อม คงต้องไปสืบหากันเอาเอง แนะนำไปเกิดไม่ถูกใจพระเดชพระคุณท่านจะพานซวยโดยใช่เหตุ.

 ติดต่อบริการ 24 ชม



Automatic transmission that enhances comfort You don't have to sit and stand on the clutch. After using it for a long time, it starts to wear out according to the day, time and distance. If the user does not care or use it properly Change gear oil periodically Auto gear that has been used for a long time began to have abnormalities. followed by the cost of repairs or change a new gear The subject of the automatic transmission deteriorating from that use. There are warning signs of various symptoms. that appears while driving But how to take care wear and tear from use, it also happens The automatic transmission in your car is about to lose it. comes in two forms both from sight (Gear oil leaks on the floor) or touch (stuffed D or R gear and nothing happens, the car does not go forward or backward as needed). This must be taken into account and understood that the gear is a power transmission device that moves and receives torque from the engine throughout driving. Will give invulnerability like a sticky gear. Like in the past, this would be impossible. Because the gear must be smaller, lighter and have an electronic system to control the work connected to the electrical brain that controls the engine. The complexity of the new gear including thousands of parts The parts that make up the transmission make modern automatic transmissions more fragile than comparable automatics of the past.

1- Change new gear, hurt but end (very expensive but end)

2- Change second-hand gear, Xiang Kong, good eyesight, bad eyes as usual

3- Repair, replace worn parts When choosing repairs, replace the damaged parts of the gear. Probably the right solution and the end. Repair of worn and damaged clutch discs of automatic transmission torque converters Used for hundreds of thousands, it must feel normal. repair the clutch It's better to lift the clutch set of 1-2-3-4-5 gear. Change the broken set, but the clutch that doesn't break doesn't change. Another one will soon follow. Will be in a bad way, difficult to lose again And block the oil, get a bad character to be able to run away It's like having to be so hot that you can't run out It should be replaced with a new O-ring. All positions are a bit expensive. The maintenance was over without being fussy in this hell-like weather. will choose to change the O-ring only for the reverse gear Refusing to change O-rings in other gears stingy Repairing an automatic transmission when it's broken may be more expensive than changing a second-hand gear from Xiang Kong. But the problem is over, continue to work. The new gear change is very expensive. Starting from a hundred thousand to three four hundred thousand, depending on the brand and model. The more it is a European car, there is a large ratio of 8-9 speeds. Seeing the price of a new gear, you will faint.

Try to find a craftsman who doesn't sharpen axes to trap customers whose gears are broken. If you're lucky enough, you'll find a repaired gear garage. technicians and garages to provide accurate advice to customers inexpensive repair cost It also guarantees the work after the repair. You'll have to go find out for yourself. Advise you to be born unsatisfied with His Majesty's grace, you will be unlucky without a cause.

 ติดต่อบริการ 24 ชม



提高舒适性的自动变速器 您不必坐在和站在离合器上。使用时间长了,会根据天数、时间、距离开始磨损。如果用户不在乎 或正确使用 定期更换齿轮油 长时间使用的汽车齿轮开始出现异常。其次是维修费用 或者换个新齿轮 自动变速器因使用而恶化的主题。有各种症状的警告信号。开车时出现的 但是怎么保养 使用磨损,也会发生 您汽车中的自动变速器即将失去它。有两种形式 无论是从视觉上 (齿轮漏油在地板上)或触摸(塞满D或R档没有任何反应,汽车不按需要前进或后退)。必须考虑并理解齿轮是一种动力传输装置,在整个行驶过程中,它具有从发动机接收扭矩的运动。会像粘性齿轮一样提供无懈可击。就像在过去,这是不可能的。因为齿轮必须更小、更轻,并且有一个电子系统来控制连接到控制发动机的电子大脑的工作。新齿轮的复杂性 包括数千个零件 构成变速器的部件使现代自动变速器比过去的同类自动变速器更脆弱。

1-更换新装备,受伤但结束(非常昂贵但结束)

2- 换二手齿轮,翔空,视力好,眼睛照常

3- 修理、更换磨损零件 选择维修时,更换损坏的齿轮零件。可能是正确的解决方案和结束。自动变速箱变矩器磨损和损坏的离合器片的修复 用了几十万,感觉一定很正常。修理离合器 最好将1-2-3-4-5档的离合器组抬起。换断套,但不断的离合器不变。另一个将很快跟进。会过得不好,再输也难 并且堵油,弄坏人品就能跑了 就像热到你跑不掉一样 应更换为新的 O 形圈。所有职位都有点贵。在这地狱般的天气里,维护结束了,没有大惊小怪。会选择只为倒档换O型圈 拒绝更换其他档位的O型圈 小气 修理坏了的自动变速器可能比更换翔空的二手齿轮更贵。不过问题已经解决了,继续工作。新的换档很贵。从十万到三十四十万,视品牌和型号而定。越是欧系车,有8-9档的大比例。看到新档的价格,你会晕的。

试着找一个不磨斧头的工匠来诱捕齿轮坏了的顾客。如果你足够幸运,你会找到一个修理好的齿轮车库。技术人员和车库为客户提供准确的建议 便宜的维修费用 也保证了维修后的工作。你必须自己去寻找。劝你生下来就对陛下的恩宠不满意,你会无缘无故地倒霉。

 ติดต่อบริการ 24 ชม



ความคิดเห็น

ประกาศล่าสุดในบอร์ดเดียวกัน